lunes, 4 de junio de 2012

EL CUADERNO MAYA

Son Maya Vidal, dezanove anos, sexo feminino, solteira, sen un namorado, por falta de oportunidades e non por quisquillosa, nacida en Berkeley, California, pasaporte estadounidense, temporalmente refuxiada nunha illa ao sur do mundo. Puxéronme Maya porque ao meu Nini atráelle a India e aos meus pais non se lles ocorreu outro nome, aínda que tiveron nove meses para pensalo. En hindi, maya significa ?feitizo, ilusión, soño?, nada que ver co meu carácter. Atila me calzaría mellor, porque onde poño o pé non sae máis pasto. A miña historia comeza en Chile coa miña avoa, a miña Nini, moito antes de que eu nacese, porque se ela non emigrase, non se namorou da miña Popo nin se instalou en California, o meu pai non coñecería á miña nai e eu non sería eu, senón unha nova chilena moi diferente.

No hay comentarios:

Publicar un comentario